Några timmar på överby

DATE 2009-08-23 TIME 22:06:32

Mamma ringde idag på morgonen och sa att mitt födelsedags-kalas för släkten var framflyttat till onsdag istället. Så jag slängde mig på Linus mobil och ringde Linn! Så hon och Fredrik kom hem till Linus :) jag sminkade mig och så sen drog vi (the fantastic four<3) till överby :) jag och Linn sprang runt i alla affärer, meningen var att jag skulle hitta massa kläder, det fanns ingenting som jag gillade hah! hittade däremot en snygg klocka som jag köpte + ett super fint armband :) Det var rea på klockan orginalpris: 600kr och reapriset: 300kr. Så de sved inte så mycket i plånboken haha, blir alltid så snål när jag väl har pengar haha! och jackan på lindex lär jag vell aldrig köpa även om jag älskar den, den kostar 600kr haha SNÅÅÅÅL!!

såhär ser klockan ut :) love it!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0