Pengar och shopping

DATE 2009-08-19 TIME 23:07:46

Jag har ju inte berättat om min födelsedag ännu, kom jag på nu. Glömde berätta i förra inlägget att jag och Linus åkte till torpahallen igår och hämtade ut mitt paket! :) med min dator-laddare i :D så nu lever min baby igen!<3 kostade dock 479:- SVINdyrt! jaja nog om de. Linus kom hem till mig igen klockan 18.00 igår och en halvtimme senare kom Bengt också :) Mamma hade köpt daim-tårta och kakor, som vi smaskade i oss efter att dom sjungt på beodran av mig hah! Jag öppnade kuvär och fick 1800:- i presentkort på hela Överby köpcenter! väldigt bra.. konstigt nog ringde inte Farmor igår och fick inte heller något brev, hon som alltid brukar vara noga med att ringa så tidigt som möjligt och brevet kommer alltid någon dag för tidigt. Hon kanske har glömt mig haha? ;/ På söndag blir det kalas igen, då kommer mormor, morfar, moster+kusiner! :) så riktigt ännu är de inte över! ;)

Idag har jag Linus och Stampe varit på Överby, jag shoppade lite, blev ett nytt par av jeans leggins (som jag fick av Linus i födelsedags present<3), två linnen, hårfärg och deodorant :) har 1500 kvar. Kände att jag inte kunde med att köpa mer haha, även fast jag hittade världens snyggaste jacka på Lindex och über snygga sjalar på Ginatricot, och även galet snygga skor på Din sko! märkte också att jag fått mina födelsedags-pengar på kortet av Lisa och Per<3 låg dock minus 100 på kortet, lite surt sådär. Det blir mer shopping i veckan eller nästa  vecka :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0