Som jag sa så

DATE 2009-08-18 TIME 15:04:43

blev det inte mycket sömn inatt, somnade runt 4.a och vaknade av grannen som borrade klockan halv 8-8 typ och kunde inte somna om efteråt heller. Gick upp satte mig vid tv.n satt och pratade med Robin och Jeppe till kvart i 9. Sen tog jag Jeppes dator när han stack till skolan, satt där i någon timme till Stampe och Dennis ringde och grattade mig och undrade om jag ville med till MdDonald's, visst tänkte jag. Fick 10 minuter på mig att komma ut, så jag fick ge min sista macka till robin, hälla i mig filen och gå ut. På vägen ner i trappen plingade jag på Anette och frågade om cigg men hon hade inga alls. Så kom jag på att jag glömt parfym, så jag sprang upp igen , på vägen ner igen så övervägde jag att plinga på hos Robert och fråga han om en cigg. Jag plingade på och frågade, men han gav mig en hel banan-kartong haha. Jag bara "jag vill inte gå ut med dina sopor haha" han bara " öppna så får du se om de är sopor" till slut öpnnade jag och tur va vell de för han hade köpt ett cigg-paket till mig i födelsedags present haha :D perfekt ju! Åkte iaf med Dennis och Stampe till McDonald's, dom käkade sen åkte vi till vänersborg igen och plockade upp Emil på torget, träffade även Jenny där :) Sen körde dom hem mig igen. Satt vid datorn ett tag, sen kom Linus helt otippat. Nu har han åkt hem igen för han skulle äta. och jag ska har precis duschat och ska sminka mig lite :)

Kommentarer
Postat av: Rob

Blev ju av med en extra kartong, och slipper gå ut och slänga tidningspappret en dag extra iaf :P

Glad att du blev glad över det =)

2009-08-19 @ 19:42:40
URL: http://www.galenidiot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0