Totally in love with..

DATE 2009-08-28 TIME 16:47:15

a jacket, from Veromoda. Svart skinnimitation! helt underbar och den sitter som en smäck! herregud jag blir helt galen när jag tänker på den! haha.. fick hänga undan den tills i morgon, smart som jag är tog jag inte med mig mina presentkort. Fast att jag tänkte när jag gick ut ur dörren- nu kommer jag säkert hitta något bara för att jag inte tar med mig presentkorten! Meningen var ju att jag bara skulle in fort och köpa mascara till mig när mamma & Jeppe gick och köpte en hårddisk. Men så följde Anette med och så fick jag hjälpa henne att hitta ett par jeans på Kappahl och Veromoda ligger precis brevid så jag liksom drooogs in i affären! Men fick iaf köpt den nya mascaran från Loréal. Hoppas den är bra nu, den är verkligen udda haha :)

Loréal Telescopic explosion mascara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0