Unbelievable

DATE 2009-08-14 TIME 03:28:32

jag är så trött så att jag faktiskt tror att jag kan somna :D helt super bra ju! Dock vill jag inte haha, sitter och läser bloggar. Tittar runt lite om jag får någon inspiration till hur min header ska se ut. Men hittar ingen sådär i-ögon-fallande. Så jag får vell helt enkelt klura ut det själv! :)

vad kan jag mer berätta? Jo jag tänkte kanske börja med en såndär "dagens"-lista som många håller på med, men samtidigt känns de tråkigt eftersom så många gör de. Till något helt annat, jag sitter och kollar på tattueringar nu! och jag är helt 100 på att jag vill göra en lotus blomma som andra tattuering, de finns sjukt mkt snygga olika designer på lotus blommor! hittade en som faktiskt var rätt intressant, ganska annorlunda. Men enligt mig väldigt snygg om man har den där på ryggen under nacken!  dock skulle jag inte haft den riktigt lika stor, jag skulle nog ha den ungefär så stor som den innersta cirklen på bilden är !

men igentligen så är min andra tattuering rätt långt bort, har ju inga pengar alls ;/ fyller år på tisdag men jag känner att jag ska lägga ut (dom förhoppningsvisa pengarna) på kläder istället efter som jag känner att allt jag har är så gamalt och tråkigt.

Linus har uppkörningen om ca 5 timmar! önskar verkligen han all lycka! Jag är så stolt över han att han klarade teorin, blir så glad för hans skull, nästan så glad att jag blir tårögd! jag vet ju att han kan så mkt mer än vad han själv tror! finaste älsklingen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0