Mycket fisk

DATE 2009-08-08 TIME 01:56:12

6 timmars fiskande blev det och 12 fiskar varav 3 som Linus och Daniel brutalt mördade! Stampe och jag gick ner före Linus och Daniel kom, vi stog där och kastade i en timme nästan, vi fick inte en ända fisk! värdelösa. Sen kom dom andra och Linus fick en fisk på första kastet och sen Daniel och efter ett tag Stampe med! Jag fick mest bottennapp hah! Efter vi stått ute i skogen gick vi bort närmare hem och ställde oss på en brygga och där fick jag första fisken på första kastet.  Sen rulla det bara på vi fick massa fiskar fast dom första för för små för att göra något med. Jag fick iaf upp dom 2 största fiskarna och de var dom enda jag fångade också! hoohoo jätte mysig dag :) och vi ska kanske ut på söndag igen!

Stampe är chillarn


Linus och Daniel :)


Stackars firren fick kroken genom ögat! uueeh


Daniel och Stampe






Stampe fånga och Daniel drog upp haha




där vi fiskade var Peters minnes plats ;/


Haha Daniel och fiskeväskan ;D


Min första fisk :) puss



stor, större, störst, mört


Linus i en båt :p




Stampe, Daniel och Linus<3


Fiskarna som vi sparade till Stampes mamma, den ena spydde ut en liten fisk! hah


det var alla bilder och videor, som vanligt spelade jag in nästan alla videor åt fel håll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0