When it was good

DATE 2009-08-05 TIME 03:12:29

Nu har jag ändrat om igen i bloggen, denna gången känner jag mig ganska nöjd med valet av bakgrundsbild. Blir även helt okej med ramarna! nu är det såklart massa små pyssel kvar och det jobbigaste av allt, headern! Känner ingen lust att sätta mig och pilla med den nu eftersom att jag sitter vid min kära mammas dator pga. att sladden till min är sönder igen. Den har haft sina glans dagar nu, ska köpa en ny!

Annars? jo då, ska vell inte klaga. Ligger i min säng och funderar på att gå och lägga mig snart är ganska trött för att en envis plutt vid namn Linus fick för sig igår natt att ställa klockan på 11.16 så vi skulle komma upp tidigt, trots att den var en bit över 05.00 när vi la oss för att sova. Han skulle vända tillbaka dygnet eftersom han börjar på komvux nu den 17.onde augusti. Det är vell helt förståeligt att han vill vända tillbaka dygnet, men himla dumt att komma på de när vi suttit uppe till 05.00 haha!

nenu börjar jag få ont i skallen. Nu får de bli ett sista nattbloss! sen lägger jag mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0