091208

DATE 2009-12-08 TIME 12:20:05

Nu är jag äntligen piggare, somnade strax innan 21.00 igår kväll och vaknade av Linus klockan 02.40. han kunde inte somna om så han satte sig vid sin dator, och jag låg kvar. Linus väckte mig klockan 07.00 i morse typ. först käkade vi frukost, sen la vi oss och sov en stund till. Anette ringde och väckte mig 11.00 så gick hon och jag ut med vovvarna. Nu är Linus med vaken och vi måste verkligen komma in till försäkringskassan idag!!! Men han mår inte bra och mamma slutar inte förens 16.00 och 16.00 stänger försäkringskassan ;/ jobbiiigt läge. kanske ringer Bengt. Har egentligen inte pengar till buss men jag fick en 20.a av mamma imorse för att hon rökt så mycket på mina cigg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0