15 December

DATE 2009-12-16 TIME 21:42:23

Dålig uppdatering igår, men nu ska jag dra igenom dagen med lite ord & bilder.

15 December: natten till den 15 var ett rent helvete, orkar inte gå in på så mycket i detalj men jag kunde inte somna helt enkelt, blev sur och tillslut så sur att jag började gråta.. klockan 08.00 (efter mamma, joy, robin och molly åkt hemifrån) gick jag och la mig i Robins säng, för att Linus tog så mycket plats i våran och de var fruktansvärt varmt. Sov till klockan 12.00, jag gick upp duschade, sminkade mig, plattade håret osv. Väckte och pussade baby hejdå och tog bussen 15.00.

Åkte 65.an och hoppade av vid brandt för att möta upp Linn, hennes buss var lite sen så jag fick hoppa av där, så vi kunde ta nästa buss tillsammans.. När hon kom, efter ca 5 minuter, såg hon ut som ett snömonster hahah!!


ser inte ut som att de snöar, men det snöade som tusan, som man ser på Linn haha!


Vi väntade på bussen i 5-10 minuter, så åkte vi ut till överby! Vi sprang hit och dit, letade efter presenter till Fredrik som fyllde 18år igår, Grattis! Det var inte så lätt att hålla sig undan alla tjej-affärer, vi testade nog mer saker till oss själva än vad vi la ner tid på att hitta presenter till han haha! men till slut så bestämmde hon sig för att köpa skor på Stadium och 3 kalsonger på JC :)

 


Linn testade en pälsmössa på Carlings och jag testade en på Ginatricot..


Jag ska köpa den på Ginatricot så fort jag får pengar, för fan va snygg jag var i den!
första gången, jag passar i mössa.. dessvärre blir jag inte bra på bild, så de kanske ser hel-knäppt ut, men huvudsaken är ju hur de ser ut i verkligheten hehu! efter ett tag kännde vi oss så trötta i benen så vi satte oss på övervåningen och tog oss en fika, Linn bjöd den sötingen!! :)


Varmoboy med grädde på toppen, special order ;)

När vi fikat klart så gick vi ut och rökte en snabbis och sen in igen och sprang runt ännu mer, Linn köpte en tröjja, strumpbyxor och skor till sig själv och klockan 18.25 tog vi bussen hem igen :) hon hoppade av på resecentrum och jag åkte med samma buss hem.. Rolig dag med min bästa<3

Resten av kvällen spenderades framför dator, Linus fick något "monster virus" som han kallar de. Så vi försökte formatera om hans, men skivorna vi har var för repiga.. så han kunde inte sitta vid sin datorn, vilket leder till att jag inte kunde uppdatera här, för jag kan inte skriva när någon kollar på hah.

Kommentarer
Postat av: Linnsan

Jag har köpt den mössan på gina nu _D:D:D::D:D

2009-12-17 @ 17:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0