17 December

DATE 2009-12-17 TIME 14:49:00

Idag på morgonen klockan 07.00 väckte mamma mig, Robin och Joy och så tog vi paketen, tände ljus och gick och sjungde för Jepser som fyller 16 år idag! :D tänk att den lill-skiten fyller 16, helt galet.. Det var ett bra tag sen han växte om mig, men tänkt att han är 16 år idag! helt sjukt juuuuuu. Han fick öppna paketet från mig, Robin och Joy i morse och de innehöll ett gaming-tangentbord som han önskade sig! och så fick han pengar från farmor.. När alla kommit hem i eftermiddag ska vi säkert äta tårta och så får han sina andra presenter och så blir de kalas med resten av släkten på söndag.

Jag och Linus har hållt på och städat lägenheten hela förmiddagen,
de är mycket att göra, de är ju en 6.a + kök och två hallar och två toaletter trots allt. fast vi städade bara "våran del" av lägenheten, ena hallen, köket och vardagsrummet. Dammsugde, diskade, och gjorde de snyggt :P äntligen är vi klara iallafall och jag är dödstrött.. Skulle kunna sova massor med timmar till, fast de är vell dumt att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0