1700kr fattigare

DATE 2009-12-31 TIME 01:34:31

ÅKte till överby som sagt med mamma i morse. jag var verkligen skit stressad så jag nästan slänge pengar om mig känndes det som.. Pengar försvann iallafall och tur var vell de annars hade jag säkert käkat upp dom (a) Lägger in lite bilder på vad jag köpte, det är ser inte mcyket ut, men fasen var dyrt de va!


troligen min nyårs outfit (tröjan ska vara instoppad för att kjolen är såpass hög)



nya leggins med :)



Två hårfärger, som jag ska kleta i imorgon ;P



Ögonfansböjare, kajal, två svarta ögonskuggor med lite glitter, lösögonfransar, sminkborste, vessapennare



två anisktsmasker, en till mig och en till carro :)



och en ny STOR plattång hehuu :)


Sprang runt på öberby i två timmar. kan lova att jag hade sjukt ont i ryggen när jag kom hem,
men de var bara att sätt igång att städa, min granne hjälpte mig för att jag hjälpte henne att färg och slinga hennes hår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0