18 December

DATE 2009-12-18 TIME 16:06:59

tjooflöjt och sinkaduus, vaknade av alarmet 12.30 gick upp och tog en cigarett med mamma, sen la jag mig i badet en halvtimme.. Efter de satte jag mig i köket och sminkade mig samtidigt som jag kollade på ett avsnitt av svenska 'paradise hotel' på tv6 play .... blev stressigt det sista eftersom jag kollade lite mer på programet än vad jag sminkade mig ;P ..  20 minuter kvar och jag satt fortfarande med handuken på huvudet. Så jag bestämde mig för att sjukanmäla mig idag och stanna hemma istället. Fick ett sms av Linus där det stod "vart ska du?" gick in i rummet till han och berättade att jag inte ska åka någonstanns.

Har jag sagt att pappa flyttar till Vänersborg imorgon ? att lägenheten vägg i vägg med våra ? att balkongen är brevid våran ?..
nu har jag iallafall sagt de :D och jag längtar som en tok! han bor i småland nu, men imorgon flyttar han verkligen hit!!! Mamma och mina bröder ska ner och hämta han och hans saker med släp i morgon (jag får inte följa med för jag är för klen sa mamma) och så börjar vi flytta in hans saker när dom kommer tillbaka igen.. hursomhelst jag tog nycklarna tills hans lägenhet innan och gick och kollade hur det såg ut, och de ser helt okej ut.. i köket och sovrummet ska det tapetseras om och det betalar hyresvärden. Annars ser allt jätte bra ut! Nära till pappa om inte annat, kan ju nästan klättra över genom balkongerna haha.


pappas dörr hihi! Peter Törnqvist

Nu mina damer och herrar ska jag ge mig ut i den hemska kylan och gå och köpa cigaretter! Ska bara kolla om jag fått in mina pengar från försäkringskassan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0