19 December

DATE 2009-12-19 TIME 18:00:37

Gick upp klockan 10 och gick ut med Molly en runda så hon kunde kissa och sådär, somnade om och var ute med henne klockan 12 igen.. La mig i sängen igen och somnade.. vaknade av att mamma ringde klockan 13.20 ungefär och sa att vi skulle hämta Joy i stan klockan 16.15...

Vi satte iallafall igång med att städa, jag dammsugde och Linus fixade i köket.. Klockan 14.45 (alltså 1½ timme innan vi skulle hämta Joy) ringer Linus bror Daniel och säger att dom ska åka till kalaset snart, faan tänkte jag hur ska jag då kunna hämta Joy, det blev snabbt in i dushen och ut lika fort, gjorde mig i ordning och fick ta bussen klockan 16.00 till stan, Mötte upp Joy vid bion och så tog vi bussen hem 16.40...

Nu har vi målat en teckning (HAHA!) till pappa och tejpat upp på hans dörr, det stog "välkommen hem pappa!!" på den, hoppas han blir glad :D Snart kommer mamma, Robin, Pappa och Christina hem (dom har hämtat pappa i hovmantorp, där han bodde innan) dom åkteklockan 8.a i morse, så det tar ju sin lilla tid att köra.. iallafall när dom kommer ska vi börja bära in allt i hans nya lägenhet som ligger vägg i vägg med våran ♥ .. så detta kommer nog ta hela kvällen för oss, inte för att han har så mycket saker tror jag, men ändå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0