20 December

DATE 2009-12-20 TIME 13:53:32

vart vaken en timme nu, men är fortfarande lika trött.. tror nog jag ska sova en stund till. Det skulle vart kalas idag för Jesper men det blir uppskjutet (som vanligt), till annandag jul!

Mina pengar har inte kommit in ännu, hoppas verkligen att dom inte kommer den 23.dje då blir de stressigt för mig, herregud! Mamma gick med på att jag kunde ge henne 1000kr istället och så har jag räkningar på över 1900kr så 3000 försvinner direkt. 2600 har jag kvar då, ska förska att köpa julklappar för 1000-1500. Blir vell lagom med pengar över för att jag ska klara mig en månad hoppas jag, får ju 370 kronor vid årsskiftet också. Så de ska vell fungera...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0