Andra advent

DATE 2009-12-06 TIME 17:09:41

Idag är det redan andra advent och jag har inte ens börjat planera vad jag ska köpa för julklappar till alla! Linus och Gunnel vet jag iofs men vad ska jag köpa till Robin Jeppe Joy Mamma Pappa mormor och Bengt ? vet egentligen inte ens om jag kommer få pengar alls :/ för i onsdags när jag kollade swedbank för att se om mina pengar kommit in så hade det kommit in 328kr ?! de roliga är att de är precis de jag ska få in fast med en nolla på slutet, alltså 3280kr. Ska ringa och höra med Camilla i morgon varför de är såhär.

Jag har verkligen uppdaterat dåligt här i bloggen sen jag fick iPhonen, fast ska vell egentligen inte skylla på de, jag har inte vart så speciellt sugen om jag ska vara ärlig. Men jag känner att de börjar bli lite bättre nu, så jobbigt att ha ångest över inte ha uppdaterat..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0