Nu har han flyttat hem igen ;/

DATE 2009-12-26 TIME 01:42:02

Vanknade väldigt sent idag! men skönt att få sova ut på riktigt, jag sov hela 13 timmar. Behövde verkligen de nu efter alls stress som varit. Linus åkte redan klockan 13.00 och jag vaknade klockan 16.00..

Linus hämtade mig en timme efter jag vaknade. Hann göra mig lite i ordning och sätta upp håret i en hög knut, först åkte vi till hemköp och köpte kattmat och sen hem till hans nya hus! Linus var för några dagar sen och målade om hela hans rum i källaren med en vit färg på vägar och tak och idag så bärde Linus och Johan in alla möbler och jag damsugde bäddade m.m Sen åkte vi hem till mig och käkade lite. Packade ihop alla hans grejjer. två påsar, en sportbag och en ikea kasse full med kläder och saker och hans dator. När vi kom hem till han igen hade Catherine och Johan åkte för att jobba.

Vi började genast göra de mysigt i hans rum, satte upp vita ljusslingor och röda ljusslingor under sängen!! skit mysigt är det där nu. hoho. sen spelade jag in en video på Linus nya hus. Vi kollade en stund på animal planet och för en timme sedan körde han hem mig!


dator bord + vita ljus slingor :D



otroligt mysigt!!!



sängen och röda ljusslingorna under !!



såhär ser det ut när de är släckt! :D



under sängen! :)



en rundtur i huset :)

 

Nu har alltså Linus flyttat hem igen, känns lite tråkigt. Är så van att han han vid min sida hela tiden och denna natten blir första natten på månader som jag sover själv! kommer aldrig kunna somna. Vi båda ska verkligen försöka skaffa jobb nu så vi kan flytta hemmaifrån tillsammans snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0