Äntligen (halv) klar!

DATE 2009-12-24 TIME 00:40:53

Nu har jag gjort nästan allt som jag ska göra, förutom att städat men de är inte stökigt på rummet det var bara kläder och handukar och lite cola flaskor (a) men golvet är inte smutsigt så de gör nog inte så mycket att jag inte damsugde heheh .

Baby kom hem redan vid 22.00 så han följde med mig ner och hämtade upp all tvätt från torkrummet. och sen dess har jag slått in julklappar och druckit glögg, fan va slö jag blev.

Granen är upp och alla paket ligger där under! Jag har bara pappas kvar att slå in, den är lite klurig för jag måste ha en nedrans kartong att lägga den i. Får hoppas på att jag hittar en i morgon :)



myysiigt!!


Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig! måste upp i tid i morgon.
eller i tid och i tid, jag ska upp tidigt i morgon ;P ska hem till mormor lite tidigare än vanligt, eftersom hon bor själv nu :'( så de är vell inte mer än rätt att vi åker upp och hjälper henne med allt.

Kommentarer
Postat av: JenU ★

Så mysigt =)

God jul vännen =)

2009-12-24 @ 11:29:47
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0