Äntligen hemma

DATE 2009-12-26 TIME 16:16:16

Sjukt mycket folk på överby idag! jag försökte hitta kläder men de ända jag såg var en djungel med folk! Jag köpte iallafall två stycken håravfärgningar "extrem blondering" och en as snygg ring och ett par örhängen! Linus gick runt och letade efter högtalare till datorn, egentligen orkade han inte gå in till elgiganten innan vi åkte hem.. men det var tur att vi gick dit för han hittade ett par högtalare från logitech som stog på hyllan. Det var det sista paret som fanns och de var ingen kartong eller något men jag lyckades pruta ner dom 100 spänn billigare, för vem vill betela full pris för ett par högtalare som alla vart och pillat på och de fanns ingen kartong eller handbok osv. DUKTIGA MIG!


så jäkla läcker :)



örhängena :)


Nu har jag övertalat min lillebror Robin att färga mitt hår haha! eftersom jag är svarthårig nu kommer jag antagligen bli röd/orange ;P men sen börjar den långa processen mot ljusbrun/blondt hår.. Ska antagligen köpa en brun färg och färga över de oranga och sen börja göra massvis med ljusa slingor :) hejja mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0