Beroende personlighet

DATE 2009-12-15 TIME 01:19:13

Mamma och andra vuxna runt omkring mig har alltid sagt att jag har en "beroende personlighet" fast vissa saker har jag lättare att bli beroende av pga. gener. Men det här med spel shit alltså, just nu spelar jag; Farmville, Fishville, Petville, Roller coaster kingdom och Happy habitat på facebook det är ju helt galet! och detta är sådana spel som man MÅSTE hålla igång hela tiden, typ som på Farmville - då dör det man har sått om man inte skördar i tid, Fishville - där dör fiskarna om man inte matar dom i tid, Petville - då springer mitt husdjur iväg och man måste köpa ut de från fängelset, Roller coaster kingdom - där måste man släppa in folket i nöjes parken annars åker dom hem och man förlorar sjukt mycket pengar, och Happy habitat - där dör maskarna eller vad det nu är om man inte matar dom i tid. GALET VAD MYCKET MAN MÅSTE HÅLLA REDA PÅ!!!


Detta är det senatse jag började spela, Happy habitat!



När dom visar hjärtan i bubblorna över huvudet, parar man som och så får man bebisar :D


Nu ska jag faktiskt mata mina maskar och para dom haha. annars dör dom ju :'( och de vore ju förfärligt.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0