Blev en rätt bra dag

DATE 2009-12-07 TIME 16:38:59

Som jag sa innan fixade jag disken, städae i köket, var ute med Molly och dushade/badade. Klockan 15.00 kom mamma hem så jag och Linus tog bilen till stan. Först gick vi till Swedbank där jag fick mitt kontonummer som jag glömde kolla upp hemma och sen till försäkringskassan.

Nu kommer de som gör att dagen blev helt okej! Jag lämnade in en lapp om mitt UGA som jag skulle fått i November så nu kommer jag antagligen få duppelt eller kanske till och med trippelt :D ska in i morgon och lämna en ny lapp för december med och även fråga om jag ska få för Oktober också eftersom jag inte fick de då heller!!!! jag ska få 2814kr/månaden för att vara exaktt och får jag för 3 månader så kommer jag få 8442kr !!! minus 1000 till mamma för december så ungefär 7400kr som är bara mina :) och även om jag bara skulle få dubbelt så är ju inte 4600kr heller helt fel ;) sånt här gör mig verkligen glad!

Här kommer lite random bilder från dagen!


lilla söta plutten!


Molly letar efter mamma från balkongen


När jag låg och kolla på tv för att hålla mig vaken ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0