Bröstförminskning

DATE 2009-12-10 TIME 21:13:41

Det närmar sig mer och mer, fick hem en lapp från bröstcentrum i Uddevalla nu i veckan där jag fått en tid för konsultation. Alltså ett möte där jag ska berätta vad jag vill och se om jag kan få detta betalt av landstinget, man måste ju ha vissa mått och så. man måste ligga på ett BMI under 25 och de gör jag, jag har 20-21 i BMI nu, och sen måste ju måtten på brösten, häng, tyngd osv vara rätt med. jag är verkligen jätte spänd..



Jag har tänkt mig att gå ner 4-5 storlekar till en b-kupa eller liten c-kupa.
Ärligt så tycker jag nästan c-kupor är för stort. Stora bröst är fult! fult fult fult.. big boobs are so last year! haha. små bröst är finast! och så är det med de, inget snack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0