Caroline Blomqvist

DATE 2009-12-29 TIME 01:30:25

skrev helt otippat idag på förmiddagen till mig! hur roligt som helst. och efter en stund ringde hon upp mig, vi har haft massa att prata om, saknar verkligen dig! (hon är en av mina äldsta vänner, kännt henne sen dagis).. Vi har pratat hela dagen verkligen. Först när hon ringde så prata vi nog i 30 minuter. och sen ringde hon lite senare iegn och då pratade vi med ett bra tag. Nu när jag kom hem till Linus för någon timme sen satt vi och pratade i nästan en timme (vi ringer gratis för båda har halebop)..

 

Hon har haft de lite jobbigt hemma och känner att hon vill komma bort ett tag. Så nu lutar de åt att hon ska ta tåget upp hit på onsdag! :DDD fira nyår med mig och Linus... Kanske även ta en shopping tur ut till överby osv.. skulle verkligen vara skt kul om hon kunde komma upp! var ju trotsallt nästan 3 år sen vi träffades sist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0