Galet slö dag!

DATE 2009-12-20 TIME 23:52:24

som jag berättade tidigare gick jag och la mig efter att jag skrev de senaste inlägget. Vaknade inte förens strax efter 16.00, fast kännde mig fortfarande sjukt trött.. Satt vid datorn en stund och sen blev de käk, spagetti och köttfärsås, Linus kom hem igen klockan 17.00 ungefär och han la sig och sov en stund (är de bara jag, eller handlar 99% av alla mina inlägg om sömn?) Väckte iallafall Linus 19.00..

Klockan 19.45 körde vi Jeppe och hans två polare till Uddevalla, dom skulle se på den nya filmen "Avatar". Jag är verkligen skit sugen på att de den.. De sägs att de ska vara den dyraste filmen någonsin, alltså att den har kostat mest att göra av alla filmer som nånsin gjorts och att dom hållt på med den i 10års tid ;O ...

Nu framåt kvällen har vi inte gjort så värst mycket, chokladpudding med grädde är vell de ända hah! Fast usch nu vet jag verkligen att jag inte gillar chokladpudding.. Jag försökte tänka att jag kanske bara inbillat mig tidigare ggr jag ätit de, de var ju ganskalänge sen jag åt de sist. men nej, nu vet jag att verkligen inte gillar de. bläää


Snart kommer de komma upp en video här.. när jag spelar flöjt :) men inte vilken flöjt som helst utan OCARINA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0