Hallå i stugan

DATE 2009-12-11 TIME 16:36:36

Vaknade klockan 09.00 av mamma i morse, låg och försökte somna om i runt en timme men jag gav upp. Satte mig i köket och kolla på 'Confessions of a shopaholic' på iPhonen. När den var klar typ 11.45 så gick jag in och badade och duschade, sminkade mig och klädde på mig :)



Gick och väckte Linus lite efter 14.00 och tvingade upp han, och tjugo över körde Linus först mamma till peugot och sen mig till Ann-sofie på möte..


Blir två bilder för jag kan inte bestämma vilken som är fulast haha!

 

Nu är vi hemma och jag vet inte vad vi ska hitta på idag, Ska vell få lite mat i Linus mage för han är hungrig säger han.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0