Hunnit med mycket idag

DATE 2009-12-16 TIME 22:47:07

Idag vaknade vi av att Linus alarm ringde klockan 12.00, jag låg kvar i sängen till 13.30 och gömde mig för Linus hemska humör.. som tillslut släppte och han blev sig själv igen hehe. Jag ringde vårdcentralen för att jag har haft fruktansvärt ont i njurarna nu igen! och denna gången är det värre än va det någonsin varit.. Linus mamma och hennes sambo Johan som båda jobbar på näl, sa att de kan vara grus i njurarna, alltså njursten så dom tyckte jag skulle åka till vårdcentralen..

Efter att jag gått upp så sminkade jag mig och fixade mig och allt det dära, vårdcentralen ringde 14.30 och gav mig tid 15.45, 15.30 körde mamma dit mig. Jag fick ta stick i fingret (!!!) och kiss-prov och sen sätta mig i det röda-väntrummet och vänta på doktorn.


ajajaj, fast denna gången klarade jag de, utan att vara livrädd..


När doktorn kom och ropade upp mit namn, fick jag följa med in till han och han förklarade massa saker som jag inte fattade ett ord utav (han var dansk) jag förstod att han skickade ett recept på en ny medicin som jag inte provat innan till Apoteket och att jag skulle dricka mycket tranbärsjuice när jag tar tabletterna. Eftersom att jag inte hade pengar med mig så får jag åka dit i morgon och köpa dom..

 

Linus kom och hämtade upp mig och så åkte vi ut till överby, när vi nästan var framme kom jag på att Linn sa igår att hon skulle till siba idag med, så jag skickade sms och så ringde hon upp mig. Så Fredrik, Linn och Sven mötte oss på Rusta och så gick vi in och letade efter CD-skivor (till att bränna ut windows 7 på, eftersom att inte några av skivorna vi hade funkade).. På Rusta fanns det bara 10 pack så vi struntade i att köpa det där och så åkte vi bort till Elgiganten istället. Där strosade vi omkring bland teknikens under ett tag och till slut hittade Linus 5-pack som han ville ha.

Efter Elgiganten åkte vi till McDonads och käkade, jag och Linus tog varsin cheeseburgare och varsin Mcfeast junior!! Jätte roligt att Mcfeast kommit i små burgare för bara 15kr ! dom är ungefär lika stora som cheeseburgare! Perfekt ju om man känner sig sugen på en Mcfeast men inte vill betala så mycket


Linnsan och Swempan :)



Linus och Fredde :)


Mcfeast junior! :)

När vi käkat upp allesammans så åkte vi hem till Vänersborg igen och släppte av Linn och Fredik vid Resecentrum och så körde vi hem Sven.

Sen åkte vi till Linus mamma's nya hus på mariedal!! Så jävla snyggt och modernt! Det ser lite tråkigt ut på utsidan, när man kommer in är det som en dröm!! och badrummet var hur fräsht som helst !!


Har aldrig i hela mitt liv sett en så stor dusch grejj innan :O  ... Jag och baby i speglen <3


Linus visade mig runt i huset och ner i källaren där han ska ha sitt rum, allt är verkligen så himla mysigt! och när han visade mig övervåningen hittade vi en busig morris i Catherine's säng (han får inte vara där) och när vi bärde ner han så gick han raka vägen in till Julias säng och spydde i den hah! Knäpp katt..

 


Det går ju inte direkt att vara sur på han, han är för sööt.


Sen bjöd dom oss på äppelpaj med vaniljsås och lilla Nova-lie busade och sjungde som en tok! lilla sötan.. hon sjungde "johan är vacker och snäll" haha och när Johan sa till henna att sjunga det igen så att Cathrine också hörde så sa hon bara "johan är en bajskorv" hahah. efter vi suttit och pratat ett tag så var det dax för Nova-lie att hoppa i säng och då åkte vi med hem.

Vi satte igång att städa dirket och nu är det skinande rent här inne, iallafall damråttfritt! Linus har formaterat om sin datorn och jag funderar på att med göra det, vill jätte gärna testa windows 7!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0