Ingen rast ingen ro!

DATE 2009-12-23 TIME 20:11:16

puuuh!! Hållt på hela dagen verkligen är helt slut nu, mina ögonlock är väldigt väldigt tunga men än får jag inte sova!

Dagen började med att jag, mamma och Linus åkte ut till siba. Tror ni de var mycket snö på bilarna eller? eh ja. Vi fick ta två bilar för att Linus var tvungen att dra tidigare, men inte blev vi ledsna i ögonen för de. tvärtom faktiskt för det är alltid lika roligt att busa runt med bilen i den lösa snön som ligger på marken. Linus tycker de är extra roligt eftersom de är hans första vinter med körkort.


sötnosen borstar av bilen!



där står mamma och dom och borstar hennes bil ;P



hahaha så jävla snygg är jag ;)


Jag trodde att de skulle vara mer folk än var det va, visst det var verkligen inte folktomt, men helt okej ändå! Vet inte hur jag ska förklara dagen på bästa sett, men ett ord som poppade upp i huvudet är Förvirrat! och de är vell så man kan förklara den på bästa sett, pengar hit och dit, vem var skyldig vem, vilka har betalt, hur gjorde vi där, var är de paketet, vem var den till osv. efter 3 timmar var Linus klar och åkte hem, efter 6 timmars yrande i folkmassorna så var även jag och mamma klara och jag har inte missat en endaste liten julklapp.. Allt som allt kostade de 1400kr exakt och där är mina kläder till julafton inräknat! Perfekt varken mer eller mindre än vad jag räknat med!


julklappar!! fast ginatricot och veromoda är mina saker till  mig själv ;P

 


tröjjan är från gina, och legginsen är från veromoda

meningen var ju att jag skulle ha lack leggins men eftersom att dom var slut över allt så köpte jag domma, halva lack iaf. hahah. skitsnygga på. dock lite förstora, fanns inte i XS så jag fick nöja mig med S och koftan fanns inte i S så jag fick ta M men de gör inte så mycket, den ska ju vara lång och gosig hehu :) btw så är det första plagget någonsin som jag köper i strlkn M, hade i vanliga fall skitit i att köpa den, men nu så fick jag ge mig och köpa den ändå. (fast hade ändå ångest)


Vi var hemma strax innan 17.00 och de var alldeles lagom,
hann sätta mig ner och vila ryggen en stund och sen tog jag min och Linus tvätt + ett par jeans som är jeppes och pappas skjorta och gick ner i tvättstugan, satte på 3 fulla maskiner.. Nu hänger allt i torkrummet och jag har fått i mig en väldigt efterlängtad lunch. Bengt var här innan också och vi bytte presenter oså där. 

Nu ska jag gå och hjälpa till med granen och sen blir det städning, julklapps inslagning, tvätt hämtning och glögg drickande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0