Inget blir som man tänkt sig

DATE 2009-12-01 TIME 05:07:54

Jag och baby skulle vara duktiga tänkt vi och la oss redan 01.00 men nu vaknade vi igen strax efter 04.00. så dumt de blir ibland. om en timme går mamma upp och då ska vi passa på att äta frukost med ägg, mackor, kräm och kaffe. ååh nu blev jag jätte hungrig!!och det är hela 8 timmar tills posten kommer också, jag tror nog de blir så att vi lägger oss några timmar efter mamma och dom åkt hemifrån vid 8.a

Nu sitter jag och kollar på bostaddirket och kollar på lite lägenheter som hyrsut i andrahand, det är trots allt väldigt svårt att få lägenhet i Stockholm + att dom flesta lägenheter i centrala Stockholm är bostadsrätter som kostar 1.000.000kr och uppåt. får man jobb kan man ta lån, men eftersom Linus och mina framtids drömmar inte är i kalla-Sverige så är de lite dumt kanske att ta miljon-lån.
Det blev aldrig av att jag ringde pappa innan heller för mamma sa att han kommer hem så sent från sjukhuset. Så jag ska ringa i eftermiddag och prata lite med han. För hans lägenhet kan vi ju iallafall inte få för, det är ju 3 månadersuppsägningstid, och dom som bor där nu i andrahand kan man ju inte bara kasta ut hur som helst, dom måste ju få en chans att kunna hitta något nytt place. så mamma sa att vi kanske skulle kolla om det fanns någon andrahands lägenhet ledig undetiden vi väntar på att pappas lägenhet blir ledig, så det är andledningen varför jag kollar på bostaddirekt.

Kommentarer
Postat av: Natalie - It's all about attitude

vilken söt blogg du har =)

ta hand om dig!

2009-12-03 @ 01:04:47
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0