Jag är så sjukt lycklig

DATE 2009-12-29 TIME 16:28:55

Linus körde mig till uddevalla i förmiddags till uddevallasjukhus, där träffade jag doktorn som jag blev kallad av.. Hon mätte lite här, klämde lite där osv. OCH JAG SKA FÅ EN FUCKING BRÖSTFÖRMINSKNING!!!!! :DDDD och de bästa är att de bara är 3 månaders väntetid!! så i mars någongång kommer jag lägga mig på operations bordet någon timma och efter ytterligare någon timma ligger jag på uppvaket med en B-C kupa :DDD detta är fan den bästa dagen någonsin...

Kommentarer
Postat av: Fidde

Grattis!

2010-01-03 @ 16:40:47
Postat av: Matilda Sperling Strid

Åh va härligt för dig, grattis till de ;D

2010-01-05 @ 14:40:41
URL: http://sperlingstrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0