Julaftonsmorgon

DATE 2009-12-24 TIME 13:11:00

Vaknade lite efter 10 lagom till julfrukosten, tomtegröt med en mandel i (den som får mandeln får ett extra paket), ägg och  mackor :) Jätte mysigt att sitta och äta frukost med alla, länge sen nu ..

Gunnel var här för ett tag sen och vi bytta julklappar, trodde nästan inte hon hade kommit i håg mig.


Nu är jag på klädd, känner mig lite skeptisk till koftan men den är ju snygg, så det får väl gå.. Jag har slagit in den sista julklappen och nu ska vi åka till mormor alldeles strax. Efter som vi är ganska tidiga iår tänkte jag ta med mig datorn, men de fick jag inte för mamma hahah, antar att hon är trött på alla datorer nu, eftersom alla sitter (varje dag) instängda i sina rum framför varsin dator. yäyäää

Ha en riktigt god jul nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0