KORS I TAKET!!!

DATE 2009-12-08 TIME 19:10:29

Jag och Linus GICK in till stan innan! Helt galet, jag fan minns inte när jag gick så långt sist, det tog iallafall 33 minuter och jag hade jätte ont i öronen när vi kom fram.


oh fy, blir ju trött bara av att kolla på det!


Inne på försäkringskassan/Arbetsförmedlingen så kom jag på att jag hade glömt mitt legg, och ända chansen att få mitt papper på fyllt var av Fredik, min handledare, men han hade redan slutat och Linus fick inte heller sitt påskrivet för han måste få de gjort av sin jobbcoach. Så på onsdag, den 10.de så ska vi åka in till stan och fixa papprena igen... och för er som kan räkna, så kan ni ju räkna ut vilket datum jag kommer få pengarna?! 10+14... ROLIGT? eh nej. får ringa Bengt och fråga om jag kan låna 1000 kronor av han till paket ;/

När vi var klara där så gick vi hem till Linus mamma
, hon bjöd oss på pastasallad från kalasboden, mumms.. så satt vi och pratade lite om massa saker samtidigt som jag satt o sneglade på 'Toy Story 2' som Nova-lie tittade på.


Underbart gott!! :)

Nu ska jag gå och ringa Bengt! och sen ska jag ringa Lisa och Per med! Måste ju hålla kontakten med alla min mammor och pappor :) (bodde hos Bengt 1990-1994 och hos Lisa och Per 1996-2005)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0