Lite lugnare i sinnet

DATE 2009-12-22 TIME 20:38:43

kollade på försäkringskassans hemsida och där stog det att alla som ska få pengar nu under jul helgen får pengarna den 23.dje . Suck vilken tur! Hoppas bara att de inte blir något krångel så jag bara får 2800kr alltså för en månad. jag ska ju få för två så jag hoppas verkligen att de inte blir något krångel som sagt. Mamma övertygade mig också om att jag kommer få pengar att jag ska vara lugn (y)


Nu snöar de ännu mer, börjar bli riktigt mycket snö ute nu.



Snöstärnan i vardagsrummet ;P tagen från balkongen


Jag satte mig även ner och skrev upp på en lapp vad jag ska köpa till alla i julklapp, och de lättade med väldigt mycket på trycket i skallen. Har även druckit någon kopp med starkvinsglögg 15%.ig och även en cider (kan vara därför jag känner mig lugnare iofs) hahaha.


fick sudda ut vad jag ska köpa för att ingen ska se vad dom ska få haha ;P



glöggen :P

 

Jag och mamma hjälptes åt innan att göra julgodis.. blir definitivt inte lika snyggt som på paketet men hoppas de blir lika gott som de låter!!!


Nu ropade mamma att glöggen var värmd, dags för en kopp till ;)

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0