Lördag hela veckan

DATE 2009-12-05 TIME 20:43:29

Det ända som känns speciellt nu med helger är att jag kan sitta uppe hur länge jag vill utan att få ångest över att jag egentligen inte borde vara uppe hela natten.

Idag vaknade vi inte förens 16.30 :$ vilket verkligen inte var bra. haha. Vi körde mamma på glöggfest innan och sen åkte vi till kvantum och köpte chips till Robin och sen upp till bellas pizzeria i blåsut och köpte mat...

Nu sitter jag och laddar ner och konverterar filmer till mp4 format som jag ska lägga in i iPhonen..
Det går inte riktigt förklara känslan av att hålla i den! haha den är så otroligt bekväm i handen och jag älskar precis allt med den! Jag önskar mig iphone sockar från apple av Linus i julklapp, jag måste ju försöka hålla den fin och rep-fri.


visst är dom söta? :) 6pack 275kr


Btw så la jag in en kod igår i bloggen så nu snöar det för fullt här, synd att man inte kunde lägga in en kod i himlen så de började snöa där också, eller en stor super dator som sköter hela världens väder hade varit bra. För då hade man kunnat ge vatten till dom länder som lider av torka och sommar till oss osv :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0