Nu blir'e badet!

DATE 2009-12-09 TIME 21:52:06

Tredje dagen i rad som jag badar, jag tror jag nämnt här innan att jag svimmar om jag ligger i badet länge. Men nu har jag iallafall kommit på hur jag ska göra för att det inte ska hända!! Jag lägger mig bara rätt ner i badkaret (Utan vatten), sätter på så varmt vatten att de inte går att ha duschslangens strålar mot kroppen, och så fyller badkaret upp sig sakta men säkert samtidigt som jag först vänjer fötterna vid de varma vattnet och sen vidare upp till axlarna. och när vattnet i badkaret blivit så fullt att de börjar röra halsen, stänger jag av och går upp, eller tömmer ut vattnet medans jag ligger kvar och sedan när de runnit ut sätter jag i ploppen igen och fyller på sakta! haha, låter kanske helt sjukt egentligen, men jag svimmar om de blir för mycket ånga på huvudet!? haha.

Ska för första gången på säkert ett halvår unna mig lite peeling och andra mysiga krämer som är bra för huden. Först måste jag ta några bloss och sitta på balkongen en stund så jag fryser, då är det mycket skönare att lägga sig i det varma badet sen hehu.

Kan ju även passa på att berätta att jag har räkningar på 1300 kronor som jag ska betala när jag får pengarna. roligt. men de måste betalas, kan ju också tala om att mer än hälften av pengarna är bara för påminnelser. Egentligen skulle räkningarna legat på omkring 500kr om jag betalat de dirket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0