Paradise hotel!

DATE 2009-12-18 TIME 21:21:53

Har inte intresserat mig så mycket av detta programmet innan, men sen igår så började jag tänka på om hur jag ska färga mitt hår, om jag ska ha mörka nyanser i håret, brunt, mörkbrunt, svart eller om jag ska ha ljusa slingor, blonda, mörkblonda, ljusbruna och lite bruna och så tänkte jag tillbaka då jag var platina blond och så tänkte jag på hur stämplad man blir typ som kissie, natasha, linda rosing och olinda.. När olinda ploppde upp i huvudet kunde jag inte låta bli att kolla om Paradise hotel går nu och om man kan kolla på de online..

Nu sitter jag här 24 timmar senare och har sett nästan alla 20 avsnitt,
det är sjukt spännande och fan va folk förändras undertiden i programmet.. att man kan påverkas så mycket är sjukt! Nästa avsnitt som jag ska sätta på är de parcermonin och jag hoppas innerligt att franscesca åker! störd människa seriöst, skulle aldrig vilja träffa henne i en mörk gränd..


åk åk åk ÅK UT!


Förövrigt har jag ätit en väldigt god kebbabpizza med pommfritt och starksås.. Orkade inte ens en barnpizza, trots att jag inte ätit något annat på heladagen, men jag sparade de som jag inte orkar så käkar jag de sen senare när magen börjar kurra igen :) jag älskar pizza!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0