Riktigt besviken faktiskt

DATE 2009-12-07 TIME 13:11:07

Här sitter jag :) Pigg och glad efter att jag varit uppe hela natten... Medans Linus somnade klockan 09.30 ungefär, jag har försökt att väcka han men helt ärligt orkar jag inte tjata mer på han. såhär är det jämt när han får för sig att vi ska vara uppe och vända tillbaka på dygnet! jag skiter i om han sover hela dagen.. jag ska inte väcka han, som att de skulle vara lättare för mig att hålla mig vaken än vad de är för han.. man får fan försöka om man ska lyckas. är det inte tyst när jag ska sova ikväll så får han gå och sätta sig någon annan stanns och spela..

Jag har legat och kollat på "eftertio" på tv.n (as tråkigt) jag har plockat ur disken ur diskmaskinen och jag har ställt in all disk som låg i diskhon, städat undan i köket och städat efter Christina och Anette som var här innan och bytte möbler... Nu ska jag gå ut med Molly och kasta lite boll eller något så jag blir lite piggare, sen ska jag lägga mig i badet och när mamma kommer hem ska jag till försäkringskassan och lämna ett papper! får se om mamma kan köra in mig till stan, för Linus verkar ju inte vara så intresserad överhuvudtaget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0