Rockstjärna är vad jag är

DATE 2009-12-21 TIME 00:46:47

kolla hur grym jag är på att spela "twinkle twinkle little star" eller "blinka lilla stjärna" som de heter på svenska

 

Genom att blåsa in luft i microfonen, där man annars pratar, i den takten låten man spelar är och trycker på "knapparna" är det som vilken flöjt som helst! Ända skillnaden är att den får plats i fickan och de är en multimedia telefon också! Kostar endast 7kr på appstore och den är definitvit värd varena öre.. skulle kunna tänka mig att betala mer för den också... Det är svårare än vad de ser ut men samtidigt väldigt lätt att lära, denna låten klarade jag utan att kolla på noterna efter 10 minuters övning, finns 100-tals olika låtar att lära sig. Allt från themesongs från spel till nyaste låtarna på the voice.

 

Detta är den bästa applicationen jag har! och den ända som jag faktiskt tyckt varit värd att lägga pengar på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0