sover själv inatt :(

DATE 2009-12-28 TIME 00:44:43

Var inte meningen att jag skulle sova själv egentligen men de blev massa strul, glömde mina cigg i Linus mammas bil och hon åkte och jobbade natt så jag kan inte sova hos han för jag kommer bli galen för jag bara har en halvcigg. Jag ska ringa soc tidigt och skälla! och de kan jag inte göra hos Linus just för att hans mamma har jobbat natt och jag inte kan gå upp och börja ringa klockan 09.00 på morgonen osv. så det blir lättare om jag sover hemma.

Börjar kankse bli tråkigt med massa inlägg om mitt hår men nu är allt helt oranget, ska nog bleka en gång till (a) men sen ska jag inte göra det mer! Jag måste verkligen tillägga att guud va jag saknat lukten av ny blekt hår! helt underbart, har inte vart blond på 2-3 år nu! :o  man jag känner mig helt säker vid mitt beslut att bli blond igen, tänk er bara till sommaren med brunbrändkropp och långt blondt hår!! (tänk inte långt platinablondt hår nu, men mellan blondt med solblekta slingor)... wooosh va snyggt :)

godnatt alla underbara! (btw var de fyra ggr mer läsare idag än vad de var i förrgår)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0