STRESS STRESS STRESS!!

DATE 2009-12-21 TIME 17:55:17

nu börjar jag verkligen få panik, inga pengar idag.. Med min vanliga tur kommer dom säkert inte ens innan jul, hoppas innerligt att dom kommer senast onsdag. Jag har inte köpt en endaste liten julklapp och jag vet knappt vad jag ska köpa till alla heller.
  • Linus vet jag
  • Bengt vet jag
  • Gunnel vet jag
  • Mamma vet jag inte
  • Mormor vet jag inte
  • Pappa vet jag inte
  • Robin vet jag inte
  • Joy vet jag inte
  • Jesper vet jag kanske
Jag har ju ingen koll på något, jag tror jag skulle vara med och betala paketet Robin ska ge till Jesper, om jag inte fattade det helt fel? jaja..

Måste verkligen gå ner och kolla om det finns någon tvätt tid ledig innan jul. De är nästa problem haha vad faen ska jag ha på mig på julafton!? Jag har en tröjja, en vit med puffiga axlar från ginatricot, men jag vet inte om jag gillar den så mycket längre, man ser fet ut i vitt, användt den en gång.. Kanske ska kolla om den finns i svart? men de är så tråkigt med svart också hela tiden.. GAH VILKA PROBLEM! har egentligen inte råd att köpa massa nytt nu heller innan jul, men måste man så måste man ju (a) fast iofs så kanske den vita blir snygg om man har något brett nit skärp i midjan, hmm hmm.. NU VET JAG!! jag ska inte äta något innan julafton, då brukar jag känna mig smal + att jag kan ha den vita tröjjan då :D

De ända som jag önskar mig i julklapp är pälsmössan på ginatricot. sen vill jag bara ha presentkort tror jag, kan faktiskt inte komma på en endast liten sak till som jag önskar mig.. och vi sa de med, att vi (ungdomar - jag, robin och jesper) kan få ett paket och resten pengar och presentkort, dels för att då kan man ju köpa vad man vill och dels för att mamma ska slippa all shoppingstress ..


nog med babbel! nu ska jag kila ner i tvättstugan och kolla efter en ledig tvätt tid :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0