Tacka gud för min mamma!

DATE 2009-12-23 TIME 09:10:41

Nu är jag vaken, ta-daaah! Kollat swedbank och jag har inte fått i några pengar ;/ ringde försäkringskassan och hon sa att jag inte ska få pengar förens den 28.de. roligt. Men de var dom pengarna för lappen jag lämnade in sist.. Jag har fortfarande inte fått pengarna som jag skulle ha fått, för den lappen lämnade jag in tidigare.. och hon sa att pengarna ligger i utbetalningsgrejjen men har inte blivit utbetald, jo tack det vet jag!

Men som tur är erbjöd sig mamma att låna ut pengar till mig! :) så det löser sig iallafall...
om typ 1-2 timmar ska vi ut till överby och jag känner mig förvånandsvärt lugn faktiskt. Duschade för en liten stund sen och nu ska jag börja sminka mig och ta mig en kopp kaffe..

Ha en bra dag dude's

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0