The night goes by so very slow

DATE 2009-12-22 TIME 00:56:31

Är riktigt deppig nu. har inte en aning om varför, men kan vell anta att de är för att jag inte fått in pengarna ännu, och känner mig riktigt riktigt stressad, som det blir såhär. Jag kan inte lägga mig och sova heller (som jag skulle vilja) för att Linus spelar cs och pratar och svär i micen. Jag klarar inte av att han ska sova bort hela dagarna när jag går upp i tid, därför sitter jag helldre uppe med han och sover bort dagen med han istället.

Har iallafall kommit på en möjlig outfit till julafton,
jag vill ju ha något mysigt som jag trivs i och som ser snyggt ut på mig, svår kombination dedära.. Men jag tror nog (någonstanns långt inom mig) att denna kan bli en helt okej sådan. dock måste jag köpa de isf och de skulla vell gå på mellan 350-500kr. Orkar faktiskt inte leta upp bilder på allt men om de nu skulle vara så att jag köper de, lägger jag ut bilder när de är aktuellt.

Sitter som en dödfisk framför datorn just nu, bara kollar runt på allt möjligt men inget når riktigt ända in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0