Tredje blekningen ;P

DATE 2009-12-27 TIME 20:28:02

kom hem fån uddevalla strax efter 17.00, Linus köpte ett chassi och två fläktar och jag köpte en till blekning på maxi.


i bilen på torp och mitt hår uppsatt haha!


nu sitter jag med den tredje blekningen i håret.... Riktigt spännande hur det kommer se ut efter denna gången, förhoppningsvis orange/ljus orange över allt, hoppas verkligen de blir riktigt ljust nu så jag kan lägga i en snyggare ljusljusbrun färg kanske mörkblond redan i morgon (a) fort skare gå!! Ska ta ut färgen om 10min för att längre vågar jag inte ha i det :P har ju haft i de 30 minuter längre än vad de stog alla gånger jag färgat nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0