Tredje gången gillt!

DATE 2009-12-07 TIME 06:24:57

Nu ska jag och Linus göra vårat tredje försök att vända tillbaka på dygnet. Vi ska inte ge upp denna gången och det finns inga ursäkter, därför ska vi be mamma att lämna Molly hemma idag så vi kan ta ut henne ungefär varannan timme.. Jag känner mig verkligen jätte trött redan! men de gick inte att somna för någon av oss, vi var vell för busiga (ta det inte på fel sätt) våra munnar gick oavbrutet om vad som händer efter döden och om hur mycket vi tycker om varandra :)

Kan också passa på att berätta att det tog mig 4 timmar att soretera alla låtar i iTunes, sätta dom i rätt album och hitta albumets bilder osv. men det var verkligen värt de, nu är det skit snyggt i iPhonen!!!

Här är en liten video på mina album! :)



Nu ska jag gå upp och prata lite med mamma :) hörs säkert sen!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0