Underbara skapelse <3

DATE 2009-12-04 TIME 03:39:48

Igår den (2.a december) fick jag äntligen hålla, pilla, känna till och med lukta på min älskade Iphone 3gs. Vart ska jag börja? den är uuuuunderbar! allt går hur snabbt som helst, man kan vara inne på alla hemsidor som man kan me datorn (kollade faktiskt bloggar via bloglovin innan med iphonen) det finns otroligt många applicationer från applestore som man kan ladda ner direkt till mobilen med mobilen! (lite synd att man var tvungen att ha visa eller mastercard för att köpa apps, men de finns strot utbud av mycket bra gratis apps också) Den har wifi uppkoppling så att surfa är helt gratis om man är någonstanns där dom har trådlöst internet! Det jag var skeptisk till innan jag fick den var att jag trodde det skulle vara svårt att skriva sms och så vidare eftersom QWERTY tangentbordet inte är så värst stort hehe, men de funkar hur bra som helst, går förvånandsvärt fort att skriva sms m.m


Min är den vita och Linus är den svarta!



boxarna ser rätt stora ut, men dom är mycket mindre i verkligheten, tänk att telefonen på utsidan är lika stor som den riktiga iphonen, lite lättare att förstå hur liten den är om man tänker så ;P



Iphone 3GS :) S=speed!

 

lägger in 4.a till bilder sen eller efter jag vaknat, för Linus raderade dom precis och sa "oj". Jag orkar inte ta nya nu så de får vänta. nu ska vi äta mackor och kolla på en film.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0