090727

DATE 2009-07-27 TIME 13:54:09

Hejsan bloggen! Vaknade för ca. 40 minuter. Ligger i sängen och vet inte riktigt om jag orkar gå upp och göra frukost än. Varför ska allt vara så besvärligt för?.

Drömde så himla mycket inatt, helt sjukt var de. jag var här utanför mig så kom de tre tjejer från min gamla klass i Tingsryd, Fanny, Ellinor och Dessie. Men dom kände inte igen mig och jag hade världens sötaste chihuahua som jag gick mot bussen med. F, E o D gick typ bakom mig så satt vi och väntade vid busskuren och jag vågade inte riktigt säga hej så jag satt och sneglade på dom. Sen kom bussen helt plötsligt och 62.an bara körde förbi så jag fick hoppa på buss 100 och jag tyckte det var så pinsamt att fråga vart denna bussen gick bara för att jag bor här och F, E o D som inte bor här visste vart den gick haha.. så typ gick Linus på lite längre bort och så sa han "bra att du förstod att vi skulle ta denna bussen" sen typ gick vi av så stoppade jag "Nalle" som chihuahuan hette haha. i min väska och sa till Linus "Nu ska jag göra som Paris Hilton och alla andra som har en chihuahua" fast att jag inte riktigt gillade grejjen med att stopppa han i väskan haha. Så typ kom vi till ett hus och så somnade vi. när jag vaknade kom jag på att Nalle fortfarande var i väskan. så tog jag ut han o han var helt tilltryckt och så helt plötsligt skulle jag byta blöja på han. så var de en bebis som jag fått ta hand om. och så hade jag ett eget barn som grät undertiden jag sprang runt och letade efter en ny blöja. sen hör jag pappa skrika "jag tog den sista blöjan" så sa jag, "jaha då får jag gå bort till hemköp"..

dev var sjuuukt haha. och detta var bara hälften av vad jag kommer ihåg haha. Men nu är jag iallafall jätte sugen på att ha en chihuahua, den var så mysig att gå runt och hålla i famnen, och visst är dom urgulliga ? :D och nalle var ju rätt sött haha. nenu blir de frukost! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0