Ajajaj

DATE 2009-07-27 TIME 03:14:46

Jag har hur ont i huvudet som helst ! huh. Vill egentligen inte sova men måste det nu. Kollat på Bleach hela kvällen och jag kan berätta att de börjar bli riktigt bra nu. Dom första avsnitten gemförde jag Ichigo med Naruto och själva serien Naruto med Bleach. De är ju helt annorlunda mot vad Naruto är. Har inte blivit så rörd av Bleach som jag blivit av Naruto, fast de kan ju bero på att jag bara sett 28st avsnitt av Bleach och 338 Naruto avsnitt haha. Jag har vell inte riktigt "fastnat" för karaktärerna ännu men de kommer nog med tanke på att jag redan fastnat för serien!

Nu får jag krypa under täcket och sova så jag inte vänder dygnet på tok för mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0