Boooring!

DATE 2009-07-13 TIME 15:18:55

Hej ! längesen ? OHJA.. men helt ärligt orkar jag inte... måste bli klar med designen innan jag börjar skriva igen .. haha mmhm.. är iaf nästan klar ska fixa i ordning ramarna som jag ska ha runt inläggen o i menyn.. men de kommer säkert ta lång tid, eftersom att jag inte har en egen dator.. elr jag har ju men har inte en sladd så jag kan ladda den. sen försöka fixa en header oxå BLÄÄÄ så tråkigt.. elr egentligen är de skitkul. men inte när man sitter vid någon annans dator.. då får iaf inte jag lust med de!

ska fortsätta med mitt nya rum med nu . Jag o Robin böt rum igår förstår ni.. har lite hyllor o speglar o sånt att sätta upp

puss o krääm :*

Kommentarer
Postat av: devil from desgue

du är boring rebeccca

2009-07-14 @ 00:37:42
Postat av: rebecca

jasså är du ? :)

2009-07-14 @ 00:55:10
URL: http://beccaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0