Fallens

DATE 2009-07-19 TIME 20:47:59

Tog tyvärr typ inga bilder alls, tog några stycken när vi va hemma hos Linn, sen två stycken på stackars Fredrik efter att några IDIOTER börjat bråka med han! Orkar inte berätta så mkt, men de var en helt okej kväll. Träffade Stefan! har inte träffat han på 4-5 år och de var verkligen SJUKT kul! :D Själva fallens var inget att ha, så vi satt nere vid bryggan o drack, Linus o jag bråkade lite (suck, börjar bli allt för ofta!) men de löste sig oxå som vanligt ! jag grät haha. Sen gick vi bara omkring träffade folk. Jag och Linn hittade GRYMMASTE tröjjan haha de stog " jag är full och du är fortfarande ful " på HAHA. Senare tog alla bussen hem.




Fredrik säg till om du vill att jag ska ta bort bilderna :P haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0