Gäsp

DATE 2009-07-20 TIME 01:40:00

Jobbat hos Bengt idag i några timmar, efter jobbet kom Mini & Shibby och hämtade mig, så körde dom mig hem till Linn så jag kunde hämtade min dator och min kläder som jag lämnade kvar där i fredags innan vi drog till fallens. Sen körde dom mig hem hit till Stampe.

Nu börjar klockan bli mycket och jag är dödstrött. Ska ju upp och jobba i morgon med, fast nu är de inte lika tungt arbete, för jag håller på att måla Bengts veranda eller vad man nu ska kalla det och de är nästan roligt! :)

Ska nog ta och lägga mig nu, ska ju vara hemma hos Bengt 14.00 ungefär i morgon. Har märkt senaste tiden att jag behöver ovanligt mycket sömn. Får jag inte vakna en gång och röka och sen lägga mig igen och vakna självmant igen efter någon timme så blir jag j*vligt sur! så de är vell dags att lägga sig nu så jag inte blir för sur i morgon.

puss o krääm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0