Hem ljuva hem

DATE 2009-07-21 TIME 18:05:17

Mamma hämtade mig hos Linus efter dom hade vart och badat. Legat ungefär hela tiden här i sängen. Är iallafall lite duktig eller skötsam kanske är ett bättre ordval, håller på att tvätta alla kläder tills i morgon! plus lite kläder som resten av familjen vill ha tvättat!

Känns väldigt skönt att bara ligga här i ensamheten och tystnaden. Men funderar på att sätta på lite musik som ändå piggar upp stämningen lite! Måste bara orka resa mig upp och fixa/koppla ihop förstärkaren. Blir kanske lite för ,vad ska jag säga, depprimerande typ.

Linus ringde precis och sa: "kan du skicka Dennis nummer, för jag har suttit och lyssnat på musik undertiden mamma var inne på siba, så batteriet är dött så vi får inte igång bilen" Haha stollar! hoppas de löser sig :)

ne nu måååste jag upp och hälsa på lilla Maja (hund) som precis kom hit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0