Känslor inom mig

DATE 2009-07-26 TIME 21:45:33

Kom hem för drygt en timme sen, ganska skönt eller jag vet inte, hade kunnat stanna säkert en vecka till utan att den minsta hemlängtan alls. Just nu känner jag mig mest tom. Är inte speciellt glad och är inte ledsen eller arg heller. Bara helt tom, oron kan jag känna en aning av men försöker att stänga den ute så gått det går. Känns iallafall skönt att bara vara själv, bara ligga här i sängen, lyssna på musik, grejja i bloggen och kolla på Bleach.

Linus är i Trollhättan med Tom, får se hur de går denna gången, såklart hoppas jag på det bästa och jag litar tillräckligt mycket på Linus för att låta han åka iväg utan att jag har något emot de, mer än att oron ligger i bakhuvudet och trycker och verkligen försöker komma in i mig och göra min egen-tids-kväll till en plågsam, depprimerande och outärdlig kväll. Ska iallafall vara sträng mot mig själv, inte låta mig tänka dumma tankar eller sätta på depprimerande-musik för då vet jag att oron kommer lättare och starkare. Jag vill ju kunna vara ifrån Linus utan att känna mig bortglömd och lämnad åt mitt öde. HAha dramaqueen kanske ni tänker om ni läser detta men skitsam, min blogg, mina ord. Så är de ju i alla förhållanden, är man med varandra hela tiden och ligger och gnager på varandra blir de bara värre och värre, mer bråk och onödiga tjaffs. Jag vill ha ett underbart förhållande med Linus utan massa bråk och dumheter. Visst att vi klarat oss väldigt bra dom här 10 månaderna men lite onödiga intriger har det vell varit. Jaja de jag vill komma fram till är nog att jag vill kunna vara självständig och njuta av min egen närvaro och vara själv utan att bli depprimerad och orolig för att han ska glömma mig haha. Sakna är bra! då blir de bara underbarare när man träffas igen. Linusflinus är en del av mig och mitt liv. Minns inte ens hur de var att inte ha han vid min sida. Jag kan iallafall inte komma ihåg några bra stunder, kommer ihåg en rädd, osäker flicka som sökte uppmärksamhet från allt och alla på dom konstigaste sett. Av han får jag den uppmärksamheten jag behöver och jag känner mig omtyckt och älskad! mer än jag någonsin har gjort. Jag älskar dig över hela mitt hjärta! Mer än ord kan beskriva. Har ni kännt så? att när man kollar i ens persons ögon, så känns allt bara så himla rätt och att du skulle kunna offra allt bara för att få sitta och kolla in i ögonen på personen, så djupt in så du nästan drunknar. Den känslan är lätt den bästa jag någonsin kännt! och jag vet att bara Linus kan få mig att känna sådär!<3


nog med babbel, nu blir de Bleach!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0